Creare Website
Web Design + UI/UX
Un website bine conceput nu este doar o prezență online, ci și un instrument puternic de marketing și comunicare cu publicul tău. O structură coerentă a informației, împreună cu elementele de brand (culori, fonturi, vizualuri și texte), pot face ca website-ul tău să prezinte o afacere prosperă și de încredere.
De ce este important să ai un website?
Website-ul este primul loc în care utilizatorii caută informații despre serviciile sau produsele tale. Existența lui conferă credibilitate, accesibilitate și impulsionează interacțiunea cu utilizatorul astfel încât acesta să devină client.
Ai nevoie de un website pentru că:
- oferă acces și informații 24/7 despre business-ul tău, fără restricțiile unui program;
- oferă posibilitatea utilizatorilor de a achiziționa produsele sau serviciile tale;
- oferă credibilitate utilizatorilor prin faptul că au acces la toate informațiile necesare (descriere, imagini, preț etc).
Ce ar trebui să conțină un website pentru o mai bună promovare?
Un design coerent, conform brand-ului
Este important ca brand-ul tău să poată fi identificat cu ușurință atât în online, cât și offline, iar acest lucru se realizează prin identitatea vizuală, prezentă inclusiv pe website. Logo-ul, culorile, fonturile și simbolurile utilizate în mod consecvent în toate mediile de prezentare va crește credibilitatea brand-ului pe piață.
Informațiile prezentate structurat, în casete de text, cu titluri și imagini relevante, au o posibilitate mai mare să fie parcurse de către utilizatorii site-ului web. În plus, oferă un aspect aerisit și organizat site-ului, ceea ce îl face mai ușor de navigat, mai ales pe dispozitivele mici (telefon).
Structură responsive și încărcare rapidă
Un procent din ce în ce mai mare de oameni accesează informații de pe telefon, de aceea este esențial ca website-ul tău să aibă un design modern și responsive – structura, textele și imaginile să se adapteze la dimensiunea redusă a smartphone-ului, astfel încât să poată fi vizualizate cu ușurință. Necesitatea vitezei mari de încărcare este evidentă, utilizatorii sunt preduspuși să renunțe la serviciile unui website cu care interacționează greoi.
Elemente de conversie plasate vizibil
Un website funcțional îți permite să fii disponibil non-stop pentru clienții tăi, dar aceștia trebuie să găsească rapid informațiile de care au nevoie și să fie convinși să achiziționeze produsul / serviciu tău. De aceea, este important să fie prezentate vizibil elemente precum Unique Value Proposition, beneficiile produselor sau serviciilor oferite, elementele de conversie (butoane de abonare / înscriere, butoane către landingpages, butoane de adăugare în coș), precum și informațiile relevante pentru impulsionare (reduceri, oferte).
Secțiune de Blog
Articolele publicate consecvent în secțiunea de blog a website-ului ajută la optimizarea organică (SEO) și conduc către o indexare mai bună în Google (în timp). În plus, blogul oferă credibilitate, astfel că utilizatorii care primesc constant informații despre servicii sau produse sunt mai predispuși să le achiziționeze.
Date de contact și formulare de programare
Numărul de telefon / WhatsApp, adresa de email, poziționarea pe hartă, în cazul unei afaceri cu prezență fizică, sunt elemente esențiale, care sporesc încrederea utilizatorilor și oferă posibilitatea de interacțiune rapidă. Se recomandă, de asemenea, existența unor formulare dedicate de programare sau de contact pentru utilizatorii care doresc schimbul de informații prin email.
O prezentare autentică și conexiune emoțională
Înainte de business, suntem oameni. Iar oamenii au o poveste, au valori și țeluri pe care doresc ca ceilalți să le cunoască. Dată fiind concurența de pe piață, o prezentare a persoanei din spatele unui brand este din ce în ce mai importantă pentru diferențiere, dar și pentru conectarea autentică cu publicul.
Ce sunt UI / UX și de ce sunt importante în crearea unui website?
UX este acronimul pentru User Experience, iar UI este prescurtarea pentru User Interface.
UX se referă la interacțiunea utilizatorului cu website-ul. Prin UX, se proiectează structura și întreg procesul de navigare, interacțiune și, în final, achiziție astfel încât utilizatorul să aibă o experiență facilă și relevantă atunci când intră pe un site. UX include aspecte legate de design, uzabilitate și funcții, care ajută utilizatorul să găsească rapid informațiile de care are nevoie și să parcurgă procesul de achiziție în cel mai scurt timp.
UI se referă la interfața grafică a unui website sau a unei aplicații. Mai exact, UI se concentrează pe aspect sau stil și include elementele de identitate vizuală a brand-ului: paleta de culori, tipography, white space, forme, imagini. UI presupune un întreg proces prin care se construiește design-ul unui produs astfel încât utilizatorul să poată interacționa ușor și rapid cu elementele care îl compun (texte, butoane, pagini etc.), dar și să creeze o conexiune emoțională cu utilizatorul. De aceea, design-ul unui website trebuie să îmbine utilitatea cu aspectul plăcut, structurat și care să comunice valorile brand-ului.
Ai nevoie de un website?
Uite ce va conține
Pachet Website
-
Design personalizat, conform cu personalitatea brand-ului și nevoile profesionale;
-
Site responsive (structură adaptabilă diverselor dispozitive de redare: desktop, laptop, tabletă și smartphone);
-
Consultanță în elaborarea textelor, a campaniilor publicitare și a prezenței online a brand-ului;
-
Formulare de contact și programare;
-
SEO (optimizarea textelor, imaginilor, paginilor, viteza de încărcare);
-
Implementare secțiune de Blog;
-
Implementare Newsletter;
-
Conturi de Google Business, Analytics, Search Console;
-
Conectare cu paginile de socializare (și crearea acestora, dacă este cazul);
-
Creare și configurare adrese de email;
-
Implementare GDPR;
-
Panou de administrare;
-
Consultanță în alegerea domeniului și hosting-ului.
Hai să construim împreună
Website-ul tău!
Care este povestea ta?
Contactează-mă, povestește-mi și vom stabili împreună direcțiile de design care vor exprima cu claritate povestea brand-ului tău!