Logo & Identitate Vizuală
Prima impresie contează întotdeauna, iar o imagine bine conturată vorbește și despre tine, persoana din spatele brand-ului!
Ce este Identitatea vizuală?
Identitatea vizuală cuprinde un set de caracteristici care definesc prezentarea unui brand. Mai exact, este reprezentarea grafică (vizuală) care arată cine este un brand și ce îl diferențiază de toate celelalte. Identitatea vizuală cuprinde logo-ul, fonturile, culorile și toate celelalte elemente prin care un antreprenor, soloprenor sau o companie se identifică (simboluri, carte de vizită, design website, materiale promoționale și chiar design interior).
Scopul unei identități vizuale este de a crea o imagine reconoscibilă a brand-ului tău în mintea consumatorilor.
Scopul unei identități vizuale este de a crea o imagine reconoscibilă a brand-ului, astfel încât consumatorii să recunoască brand-ul prin prisma elementelor sale: font, culori, diverse simboluri, indiferent dacă logo-ul sau denumirea brand-ului sunt prezente.
Identitatea vizuală este fundația pe care se construiesc toate materialele de marketing online și offline, de aceea este important ca brand-ul tău să poată fi identificat cu ușurință.
Logo-ul, culorile, fonturile și simbolurile utilizate în mod consecvent în toate mediile de prezentare (carte de vizită, broșuri, reclame, videoclipuri, Social Media, website etc.) va duce în mod organic la stabilitatea vizuală a brand-ului pe piață.
O identitate vizuală coerentă va crea o conexiune emoțională cu consumatorii
LOGO-UL
De ce este important?
Logo-ul este cel mai important element al identității vizuale și primul element care se creează înaintea altor materiale de comunicare (website, carte de vizită etc.). Este o reprezentare vizuală care îi ajută pe consumatori să identifice rapid o companie, un brand, un produs sau un serviciu, de aceea trebuie să fie unic, simplu, memorabil și, pe cât posibil, să facă referire la produsele sau serviciile tale.
O imagine face cât 1000 de cuvinte
Identitatea vizuală te va ajuta:
- Să te diferențiezi vizual pe piață;
- Să exprimi valorile brand-ului tău;
- Să comunici rapid tipul de produs sau serviciu pe care îl oferi;
- Să creezi impact pozitiv asupra privitorilor și să atragi clienții de care ai nevoie;
- Să ai o imagine coerentă, de încredere în Social Media și în celelalte medii online și offline;
- Să te conectezi emoțional cu clienții tăi.
Identitatea vizuală face parte din branding
Identitatea vizuală cuprinde logo-ul, fonturile, paleta de culori, elemente de design și comunicare grafică. Dupa dezvoltarea strategiei de brand, identitatea vizuală a brand-ului poate fi extrasă, prezentată și utilizată ca atare, fără a face referire la povestea care o susține.
Dar, identitatea vizuală nu este eficientă de una singură. Ea trebuie să fie susținută și promovată printr-o strategie de brand elaborată și de o strategie de marketing solidă.
Alege pachetul de care ai nevoie
START Package
-
Logo vectorial;
-
Sublogo, watermark, favicon;
-
Fonturile / Tipography (headings, subheadings, text);
-
Paleta de culori (principale, secundare, de accent/contrast);
-
Elemente grafice distinctive de identitate;
-
Galeria de imagini reprezentative.
Vei primi un scurt brandbook, cu liniile directoare de utilizare a logo-ului și a elementelor de identitate vizuală în mediul online sau în materialele promoționale ulterioare.
Start Plus Package
-
Logo vectorial;
-
Sublogo, watermark, favicon;
-
Fonturile / Tipography (headings, subheadings, text);
-
Paleta de culori (principale, secundare, de accent/contrast);
-
Elemente grafice distinctive de identitate;
-
Galeria de imagini reprezentative;
-
Design 3 materiale de brand: carte de vizită, foaie cu antet, semnătură email.
Vei primi un scurt brandbook, cu liniile directoare de utilizare a logo-ului și a elementelor de identitate vizuală în mediul online sau în materialele promoționale ulterioare.