Design bannere
Kit vizualuri campanii de promovare
Indiferent de eveniment, ofertă de reduceri sau campanie de promovare (Black Friday, 1 – 8 martie, Paște sau Crăciun), design-ul bannerelor trebuie să fie unitar, coerent, în concordanță cu stilul brand-ului și să respecte tematica evenimentului.
Ai nevoie de un astfel de kit personalizat de bannere? Contactează-mă și vei primi la timp un pachet de vizualuri cu dimensiuni adaptate fiecărui mediu de promovare.
Landing Page Top
Aranjamente Florale
De ce este important să ai o imagine unitară în toate mediile de promovare?
Aceleași elemente vizuale utilizate pe:
- Website: homepage banner, landing page, bannere categorii de produse;
- Facebook: cover & posts;
- Instagram: story & posts;
- Google Display Network
- Identitatea vizuală are rolul de a face ca brand-ul să fie ușor de recunoscut în mediul online și offline.
De aceea, indiferent de campania de promovare, elementele de brand (logo, fonturi, culori, simboluri) vor fi prezente.
- Aceleași imagini, titluri, paletă de culori și texte de promovare vor da credibilitate campaniei și va fi mai ușor de recunoscut.
De asemenea, aceleași elemente, utilizate consecvent în toate mediile de promovare, vor duce în mod organic la stabilitatea vizuală a brand-ului.
Ai nevoie de design bannere pentru campaniile tale de promovare?
Contactează-mă și vom stabili împreună ce ai nevoie pentru imaginea ta în online!