Brand Style & Design pentru Website, Content și Identitate vizuală
Ești un antreprenor sau soloprenor la început de drum și ai nevoie de un partener în construirea brand-ului tău? Sunt aici să te ajut!
Numele meu este Cristina Drăghici
Sunt Web Designer și Marketing Strategist cu peste 10 ani experiență în domenii precum Branding, Content, Graphic Design și dezvoltarea unei identități vizuale profesionale pentru antreprenori.
Experiența acumulată în cadrul diferitelor companii în care am activat, alături de colaborările directe cu antreprenori, mi-au oferit o perspectivă valoroasă asupra diverselor sectoare de business. Astfel, am astăzi șansa să utilizez o abordare flexibilă, personală, one-to-one, prin care îmi ajut clienții să obțină claritate și coerență în definirea brandului lor personal.
Fiecare afacere are în spate povestea.
Așezată iscusit în cuvinte și imagini, povestea te va conecta cu publicul tău real și îți va aduce clienții de care ai nevoie.
Mediul online este pentru oameni. Fie că vrei să vinzi un produs, să îți faci cunoscute serviciile sau să ajungi la potențiali noi clienți, modul în care te prezinți te va aduce mai aproape de clienții tăi reali, cei de care ai într-adevăr nevoie.
Business-ul tău te reprezintă. El spune cine ești, care sunt pasiunea, mesajul și misiunea ta. Eu sunt aici să te ajut să definim Brand-ul tău și să îi oferim imaginea care să îi poarte povestea în lume.
Hai să conturăm împreună povestea brandului tău!
Răsfoiește potofoliul meu și dacă stilul meu ți se potrivește, stabilim un call în care punem bazele parteneriatului nostru și construim pas cu pas strategia ta de branding.
Te pot ajuta cu
Strategie de brand & identitate vizuală
Strategia de brand te ajută să înțelegi cine ești tu, ce oferi și care este mesajul pe care vrei să îl transmiți. Identitatea vizuală cuprinde logo-ul, fonturile, culorile și toate celelalte elemente prin care clienții identifică brand-ul tău vizual.
Website & magazin online
Prezența în online și vânzarea către public nu se rezumă la Social Media, ci implică o strategie integrată de content de tip text și vizual, promovare, SEO, modalități automate de livrare și facturare, precum și acțiuni de atragere și retenție a clienților.