Content Writing
Creare conținut de tip text
Content Writing-ul se referă, așa cum îi spune și numele în limba engleză, la crearea de conținut de tip text pentru site-uri (descrierea companiei, a serviciilor), bloguri, newslettere, descrieri de produse pentru magazine online, ghiduri, publicații, platforme Social Media. Un content writer trebuie să se asigure că tonul și informațiile sunt întotdeauna adaptate platformei pe care urmează a fi publicat conținutul, pentru a atrage atenția publicului țintă.
Important despre content writing:
- Content writing-ul presupune scrierea de texte online cu scopul de a prezenta, informa, educa și oferi informații dintr-un anumit domeniu de activitate, despre un produs, un serviciu, o persoană;
- Presupune, în prealabil, documentare riguroasă despre ce urmează a fi redactat, pentru ca informațiile să fie autentice;
- Content writer-ul trebuie să aibă capacitatea de a redacta textele într-o manieră cât mai structurată, astfel încât să fie ușor de parcurs (paragrafe delimitate de subtitluri);
- O componentă importantă a content writing-ului este partea de SEO, prin care sunt plasate cuvinte cheie în interiorul textelor și al titlurilor / subtitlurilor;
- Beneficiile textelor create de un content writer se văd în timp: pot atrage mai mulți cititori, pot crea vizibilitate brand-ului și conduc către o poziție favorabilă în rezultatele din motoarele de căutare.
Servicii Content Writing pentru:
Website-uri
Descrierea companiei, a serviciilor, a istoriei din spatele unui afaceri presupun folosirea informațiilor din domeniul brand-ului pentru care se creează conținut, pentru a reprezenta cât mai adecvat valorile și misiunea companiei, formulate astfel încât să stârnească interesul cititorului.
Landingpage-uri
Textele pentru un landing page conțin atât o parte informativă și educativă a evenimentului sau ofertei prezentate, prin care se urmărește convingerea utilizatorului, cât și o parte persuasivă, prin care se urmărește o acțiune din partea acestuia (vânzarea unui produs / bilet eveniment, abonarea la newsletter, înscrierea în cadrul unui program etc).
Articole de blog
Conținutul unui articol de blog trebuie să fie de calitate, structurat, optimizat (SEO) și ușor de citit, cu titluri catchy, care să atragă atenția publicului. Articolele de blog pot fi și de tipul advertorial, prin care se plasează produse promoționale, iar conținutul articolului se concentrează în jurul avantajelor competitive ale produselor oferite.
Descrieri de produse
Descrierea corectă a unui produs trebuie să conțină atât detaliile tehnice ale acestuia, cât și o parte emoțională, care să accentueze utilitatea și nevoile pe care produsul le poate acoperi. De asemenea, la fel ca în cazul articolelor de blog, și descrierea unui produs trebuie să fie bine optimizată (SEO), pentru ca motoarele de căutare să orienteze publicul țintă către produsele pe care le magazinul le oferă.
Email Marketing (Newsletter)
Presupune trimiterea de e-mailuri către o bază de adrese ale clienților care s-au abonat în prealabil la newsletter, pentru a fi la curent cu noutățile companiei. Email-ul poate cuprinde texte informative, descrieri de produse, oferte, promoții speciale sau cele mai recente evenimente.
Platforme Social Media
Documentarea, scrierea, editarea și publicarea de conținut (postări) pe diverse platforme de Social Media (Facebook, Twitter, Instagram), în funcție de elementele brand-ului (ton, mesaj, scop etc). O postare completă trebuie să fi însoțită de o imagine sau un videoclip care să transmită acelasși mesaj din text.
Ai nevoie de servicii de content writing?
Contactează-mă și vom crea împreună un pachet de texte care să evidențieze brand-ul tău și care să te conecteze cu clienții!